عمده Secrets

Wiki Article

بسته‌بندی‌های لباس‌های ماریا مد واقعا حرفه‌ای هستند. همراه لباس‌ها یک ژورنال هم فرستاده می‌شود.

کیف می‌فروشید و صاحب مغازه هستید؟ همیشه به دنبال عمده فروشان کیف تمام بازار را زیر پا می‌گذارید؟

بعد از پارک خودرو، می توانید با توجه به خواسته هایتان به یکی از طبقات بروید و از انواع کیف و کفش، طلا و جواهر، لوازم آرایشی و بهداشتی از برندهای معروف دنیا، لوازم خانگی و الکترونیک و غیره خریدی عالی و البته گران را تجربه کنید.

با وجود افزایش تولیدات و واردات کیف در کشور و همچنین بالا رفتن میزان اجناس فیک و بی‌کیفیت در بازار بسیاری از فروشندگان خرد و مغازه دارها برای تهیه اجناس خود با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.

تریکو شمس، تولیدی آناهیتا و تولیدی پوشاک بچه گانه آلدی سه جای خوب برای خرید ارزان لباس در تهران است.

هر نوع بازی که بخواهید هم در این بازار به فروش می‌رسد. خوبی این محدوده این است که به روزترین‌ها را برای فروش عرضه می‌کند. برای خرید لوازم جانبی و تعمیر وسایلتان هم می‌توانید از این خیابان کمک بگیرید.

رضایی ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ ممنون خوب بود ولی کاش آدرس سایتهای اینستاشون هم زده بودید

آلدی سه دهه است لباس بچه گانه می‌فروشد و از قدیمی ترین عمده فروش های تهران است.

بعد از پاساژ علاءالدین، بازار موبایل بین تمام اهالی تهران برای خرید گوشی موبایل و لوازم کامپیوتری مشهور است. این پاساژ در مقایسه با علاءالدین به روزتر و بزرگتر است. در کل فضای تمیزتر و روشن‌تری نسبت به علاءالدین دارد اما از نظر اجناسی که به فروش می‌رساند، شبیه به هم هستند.

منیریه در دوران قاجار جزو اعیانی‌ترین و بهترین محله‌های تهران بوده، امروزه در بخش جنوبی تهران به زندگی خودش ادامه می‌دهد.

خیلی‌ها هستند که read more حتی در این شرایط اقنصادی، لباس تولید می‌کنند. لباس های باکیفیت ایرانی که خیلی راحت برندهای خارجی را به چالش می‌کشند.

متاسفانه بازار مبل جاجرود که یکی از خوشنام‌ترین بازارهای مبل ایران است را کمتر کسی می‌شناسد! در واقع باید بگوییم هر آنچه که در مغازه‌های دلاوران می‌بینید، در جاجرود هم می‌توانید پیدا کنید.

اگر یک گیمر حرفه‌ای باشید حتماً خیابان پشت شهرداری را می‌شناسید. اینجا بهشت افرادی است که به بازی‌های کامپیوتری علاقه‌مند هستند. انواع و اقسام پلی استیشن ها و ایکس باکس را می توانید در این خیابان پیدا کنید.

راستی اگر از شهرستان‌های دیگر برای خرید به تهران می‌روید، بهترین کار این است که اجاره آپارتمان به صورت روزانه انجام دهید.

Report this wiki page